При повторному зверненні клієнта в чат, оператор бачить всі його попередні звернення, а також із ким з операторів він спілкувався раніше. Всі чати автоматично зберігаються в Особистому кабінеті Binotel MyBusiness.
Збереження всіх чатів
Система автоматично зберігає історію кожного чату. Тож коли клієнт повторно відвідає ваш сайт, вся комунікація з менеджером автоматично підтягнеться до поточного чату.
Переглядайте історію комунікації
Прив’язка до контакта
Якщо клієнт поділився своїми даними у контактній формі чату, система автоматично внесе їх у картку контакта. При повторному візиті клієнта на сайт з того ж пристрою, чат автоматично підтягне раніше надані дані.
Автоматизуйте рутинну роботу
Оновлення даних клієнта
З останнього звернення клієнта відбулася зміна номера телефону або e-mail? Оператор зможе актуалізувати контакти безпосередньо у чаті, і за наступного звернення клієнта володіти коректними даними.
Працюйте з актуальними даними
Відповідальні менеджери
Якщо клієнт раніше вже спілкувався з вашими менеджерами, у нього є певні очікування щодо сервісу. Система автоматично покаже історію спілкування та відповідальних за чат у різний час.