Статистика чатів. Готові звіти по роботі співробітників
В Особистому кабінеті Binotel у вас буде повна картина роботи операторів, а також статистика успішних і втрачених діалогів. За весь час або за вибраний період.
Завжди актуальна статистика
Система показує кількість нових, повторних, успішних і втрачених діалогів. Ви також можете перевірити дані за діалогами у певний проміжок часу. Дозволяє керівникові швидко виявити проблемні місця в роботі.
Відстежуйте ефективність роботи
Показники рівня сервісу (Service Level)
Кожен чат із клієнтом має певну тривалість та час очікування клієнтом відповіді. Ці показники формують рівень сервісу. Якщо ж клієнт чекає відповіді довше ніж звичайно, система обов’язково покаже це.
Тримайте сервіс на рівні
Активність діалогів
Online Chat збирає дані про початок діалогу. Ви дізнаєтесь більше про поведінку відвідувачів сайту — вони здебільшого самостійно пишуть у чат, чи оператор робить перший крок частіше?
Взаємодійте з відвідувачами ефективніше
Оцінки діалогів
Online Chat пропонує оцінити роботу оператора наприкінці діалогу. Це дозволяє не лише отримати швидкий фідбек, а й одразу звернути увагу на проблеми в обслуговуванні.