Якщо вийшло так, що оператор не побачив чат і не відповів на нього – Binotel Online Chat буде активно повідомляти про нього всіма можливими способами, а також надсилати відвідувачу повідомлення, які постараються втримати його на сайті.
Тригерні сповіщення
Спонукають швидше відповісти клієнтові та запобігають втраті діалогів. Якщо клієнт чекає відповіді тривалий час, система почне надсилати сповіщення-тригери оператору з нагадуванням про чат.
Не втрачайте діалоги
Миттєві повідомлення
Для діалогів, що довго чекають відповіді система запропонує відправити миттєві повідомлення. Зручно, якщо оператор уточнює інформацію і не може відповісти клієнтові одразу.
Не залишайте клієнта без відповіді
Порятунок чатів
Не все втрачено! Навіть якщо оператор з певної причини втратив чат з клієнтом, він потрапить у загальну чергу. Інший співробітник зможе взяти в роботу діалог та одразу підхопити розмову.