Жоден відвідувач не залишиться без уваги
Online Chat автоматично надсилає вітальні повідомлення всім відвідувачам на сайті. Коли відвідувач відповідає – чат одразу з'єднує його з оператором.
ДетальнішеШвидке знайомство з основним функціоналом
Online Chat автоматично надсилає вітальні повідомлення всім відвідувачам на сайті. Коли відвідувач відповідає – чат одразу з'єднує його з оператором.
ДетальнішеКожне питання клієнта в чаті, на яке він не отримав відповіді – це втрачені гроші компанії. Online Chat відстежує всі діалоги, в яких клієнт не отримав відповіді і повідомляє про них оператора.
ДетальнішеЗручний і швидкий спосіб отримати контакт відвідувача сайту. Підходить для акцій, спецпропозицій чи консультацій і допомагає збільшувати кількість звернень та продажів.
ДетальнішеІноді відвідувачам сайту складно визначитися з вибором товару. В цей момент пропозиція допомоги оператором буде вирішальною. Активні запрошення до діалогу підвищують кількість звернень до 70%.
ДетальнішеВ неробочий час і вихідні дні Online Chat буде автоматично показувати відвідувачам сайту повідомлення з важливою інформацією і пропонувати залишити контакт для консультації в робочий час.
ДетальнішеКлієнти часто ставлять однакові запитання. Тому, щоб менеджери кожного разу не “винаходили велосипед”, ви можете підготувати та зберегти у шаблонах красиві та правильні відповіді.
ДетальнішеЯкщо вийшло так, що оператор не побачив чат і не відповів на нього – Binotel Online Chat буде активно повідомляти про нього всіма можливими способами, а також надсилати відвідувачу повідомлення, які постараються втримати його на сайті.
ДетальнішеВи знаєте, звідки до вас прийшов відвідувач, які сторінки він переглядав, на якій знаходиться зараз і що його цікавить. Тому одразу можете запропонувати те, що йому потрібно. Якщо це не перший візит відвідувача – ви побачите всю історію спілкування з ним.
ДетальнішеПри повторному зверненні клієнта в чат, оператор бачить всі попередні звернення від цього клієнта, а також із ким з операторів він спілкувався раніше. Всі чати автоматично зберігаються в Особистому кабінеті Binotel MyBusiness.
ДетальнішеВ Особистому кабінеті Binotel Online Chat у вас буде повна картина роботи операторів, а також статистика успішних і втрачених діалогів. За весь час або за вибраний період.
ДетальнішеВідвідувачі сайту можуть обрати зручний для себе спосіб спілкування: у віджеті на сайті, у Viber або ж в Telegram. Оператори отримуватимуть повідомлення з різних каналів зв'язку і відповідатимуть на них в одному місці – Операторській панелі.
Детальніше